مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-18حوادث

انهدام باند سارقان حرفه ای در ماکو با 26 فقره سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان ماکو از انهدام باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در این شهرستان با 26 فقره سرقت، خبر داد.

- سرهنگ حسین شهریار در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: با توجه به سریالی شدن سرقت اماکن خصوصی در ماکو، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده؛ کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی، پلیسی و روش های نوین کشف جرم، در نهایت موفق شدند که سارقان سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات به انتظامی شهرستان انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهمان به 26 فقره سرقت از خانه باغات و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ شهریار با اشاره به اینکه در این خصوص 3 سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: به شهروندان به خصوص صاحبان خانه باغ ها و اماکن خصوصی توصیه می شود به هشدارهای پلیس در این زمینه توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در سریع ترین زمان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان حرفه ای در ماکو با 26 فقره سرقت

انهدام باند سارقان حرفه ای در ماکو با 26 فقره سرقت