مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-18اقتصادي

برگزاری نمایشگاه شب های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی


شهردار منطقه9 از برگزاری نمایشگاه شب های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی(خیابان غذا) با حضور 161بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.

- (خیابان غذا) با حضور 161بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی در این باره گفت: در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار، مجموعه شهری در منطقه9 در ایام منتهی به شب یلد نسبت به برگزاری نمایشگاه فروش محصولات متنوع در گذر گردشگری اجتماعی اقدام کرده است.

وی افزود: در همین راستا تعداد 161 بانوی فعال کارآفرین در رشته های مختلف صنایع دستی، تولیدات هنری و سوغات، محصولات خود را به منظور فروش عرضه کرده اند.

شهردار منطقه9 عنوان کرد: در مجموع 20غرفه از غرفه های گذر گردشگری اجتماعی غرب پایتخت به زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته تا نسبت به عرضه محصولات متنوع خود اقدام کنند.

مرتضوی یادآور شد: نمایشگاه شب های یلدایی از 22 آذر لغایت 2دی ماه از ساعت 12 تا24 در انتهای بلوار استادمعین واقع در خیابان بدرالزمان قریب( خیابان اجتماعی) پذیرای شهروندان می باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، در کنار عرضه محصولات متنوع صنایع دستی و سوغات در گذر گردشگری اجتماعی(خیابان غذا)، وجود اتاقک هایی جهت عکاسی سنتی و چایخانه در فضایی باز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه شب های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی

برگزاری نمایشگاه شب های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی