مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-18سياسي

تحریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) را تبریک می گوییم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز در بیانیه ای نسب به تحریم های جدید اتحادیه اروپا و تحریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) واکنش نشان دادند و اعلام کردند که ضمن حمایت قاطع و کامل .

- شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید البرز در واکنش به تحریم جدید اتحادیه اروپا حمایت قاطع و کامل خود را از مدافعان امنیت کشور اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز در بیانیه ای نسب به تحریم های جدید اتحادیه اروپا و تحریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) واکنش نشان دادند و اعلام کردند که ضمن حمایت قاطع و کامل خود از مدافعان امنیت کشور، کسب این مدال افتخار و عزت را به ایشان تبریک گفتند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر حامیان حمله به عراق و افغانستان، ساکتین فاجعه صبرا و شتیلا، پشتیبانان تجاوز به سرزمین یمن و بوجود آورندگان گروه جانی و تروریستی داعش، دست به قلم شده اند و تحریم سیاهه می کنند؛ آن هم علیه پرچمداران مبارزه با تروریسم در منطقه.

فرماندهان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این تحریم ها ذره ای از اراده و عزمشان جهت خدمت رسانی روزافزون به ملت شریف ایران کاسته نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) را تبریک می گوییم

تحریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) را تبریک می گوییم