مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-18سياسي

برگزاری مراسم «شب یلدا» در 5 اقامتگاه بومگردی همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری مراسم «شب یلدا» در پنج اقامتگاه بومگردی استان و ویژه برنامه «شب چله» در پایگاه ملی هگمتانه خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری مراسم شب یلدا در پنج اقامتگاه بومگردی استان و ویژه برنامه شب چله در پایگاه ملی هگمتانه خبر داد.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقرر شده است برنامه پاسداشت شب یلدا در اقامتگاه های بومگردی آرتیمان در روستای آرتیمان تویسرکان، خان قالان در روستای سراب کبودراهنگ، ساره گل در روستای ملحمدره اسدآباد، دولت سرا در روستای فسیجان بهار و سفره خانه عمارت سنگی در روستای ورکانه شهرستان همدان برگزار شود.

وی در ادامه به ثبت جهانی شب یلدا در روزهای گذشته و اهمیت حفظ آیین ملی شب چله اشاره کرد و افزود: به جز برگزاری آیین شب یلدا در اقامتگاه های بومگردی استان، مراسم های دیگری نیز برنامه ریزی شده است.

خاکسار ادامه داد: به عنوان نمونه ویژه برنامه ای سه شنبه 29 آذرماه در پایگاه ملی هگمتانه برگزار خواهد شد که شامل سخنرانی، نقالی، پذیرایی با میوه ها و تنقلات شب یلدا و مخاطبانی از ادارات بهزیستی و کمیته امداد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم «شب یلدا» در 5 اقامتگاه بومگردی همدان

برگزاری مراسم «شب یلدا» در 5 اقامتگاه بومگردی همدان