مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-18اقتصادي

حضور 497 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های گیلان


رییس ستاد دیه گیلان با اشاره به حضور 497 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان گفت: 66 نفر از این زندانیان زیر 50 میلیون تومان بدهی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا یزدانی گفت: 497 زندانی جرایم غیرعمد با 663 میلیارد تومان بدهی دوره محکومیت خود را در زندان های گیلان سپری می کنند.

وی افزود: این زندانیان به دلیل بدهی مالی، دادن چک و سفته بی محل، ورشکستگی، مهریه و نفقه، حوادث کارگاهی و پرداخت دیه کارگر، تصادف رانندگی و قتل غیرعمد در زندان به سر می برند.

رییس ستاد گیلان با بیان اینکه 66 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان زیر 50 میلیون تومان بدهی دارند، اضافه کرد:: 22 نفر از این زندانیان را بانوان تشکیل می دهند که 18 نفر آن ها فرزند دارند.

یزدانی با اشاره به برگزاری پویش یلدای فاطمی با هدف جمع آوری کمک های خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان، افزود: امسال قرار است با همکاری آموزش و پرورش گیلان، کمک های نقدی دانش آموزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان جمع آوری شود.

وی گفت: پارسال 302 زندانی با 106 میلیارد تومان بدهی که 70 درصد آن را شاکیان گذشت کردند به کمک خیران استان از زندان آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 497 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های گیلان

حضور 497 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های گیلان