مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-18سياسي

بابل میزبان 14 آلاله زهرایی می شود


در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه آیین استقبال از کاروان 14 لاله زهرایی در شهرستان برگزار می شود.

- بابل- فرمانده سپاه بابل گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه آیین استقبال از کاروان 14 لاله زهرایی در شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه آیین استقبال از کاروان لاله های زهرایی در بابل برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان بابل افزود: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه آیین استقبال از کاروان لاله های زهرایی دوشنبه 28 آذر ساعت 15 در بابل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور پر شور مردم انقلابی و شهیدپرور و قدرشناس شهرستان بابل از میدان ولایت آغاز می شود و سپس به سمت دانشگاه صنعتی نوشیروانی و مصلی بزرگ بابل ادامه پیدا می کند.

سرهنگ بابایی در پایان افزود: از همه مردم شهید پرور دیار علویان، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، بسیجیان عزیز و هیئات مذهبی برای شرکت در این مراسم با شکوه دعوت به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابل میزبان 14 آلاله زهرایی می شود

بابل میزبان 14 آلاله زهرایی می شود