مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-18فرهنگي

«پیکرتراشی» حاصل 8 ماه کارگاه تحقیق و پژوهش/ برای هم نسخه نپیچیم


کارگردان نمایش «پیکرتراشی» که این روزها در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه است، این نمایش را حاصل برگزاری کارگاه تحقیقی و پژوهشی 8 ماهه ذکر کرد.

- کارگردان نمایش پیکرتراشی که این روزها در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه است، این نمایش را حاصل برگزاری کارگاه تحقیقی و پژوهشی 8 ماهه ذکر کرد.

پریسا محمدی کارگردان نمایش پیکرتراشی که در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه رفته است، درباره روند تولید این اثر به خبرنگار مهر گفت: پیش تر کارگاهی با حضور دانشجویان و هنرجویان تئاتر برگزار کرده بودم که نتیجه آن نمایش منصور جنوبی شد که در تالار حافظ روی صحنه رفت.

پیکرتراشی نتیجه دومین کارگاهی است که برگزار کردم.

وی توضیح داد: از 8 ماه پیش کارگاه و تمرین ها را شروع کردیم.

معمولا برای کارگاه با یک نویسنده که در این دوره حسن برزگر است همکاری می کنیم و بسته به موقعیت کارگاه و بچه ها اثر نوشته و اجرا می شود.

در ابتدا قرار بود نمایش را در مهر ماه روی صحنه ببریم که به دلیل شرایط پیش آمده اجتماعی این امیر میسر نشد و زمان اجرا به آذر موکول شد.

محمدی درباره شرایط اقتصادی تولید پیکرتراشی ، یادآور شد: تهیه فضا و پلاتوی تمرین و همچنین دکور و صحنه نمایش مستلزم هزینه هایی بود که مجبور شدم خودم تمامی آنها را متقبل شوم زیرا به اعضای گروه تعهد اجرا داده بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیکرتراشی» حاصل 8 ماه کارگاه تحقیق و پژوهش/ برای هم نسخه نپیچیم

«پیکرتراشی» حاصل 8 ماه کارگاه تحقیق و پژوهش/ برای هم نسخه نپیچیم