مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-17حوادث

قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن


19»/ قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن/ 3برادر در دادگاه، منکر رفیق کشی شدند/ درخواست اعدام برای 2مسافربر شیطانی/ قتل پسر دانش آموز به دست شاگرد مکانیکی پیکرتراشی وحشتناک!/ قاتل: - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه بیست و ششم آذر ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار مبتلایان کووید-19 مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 560 هزار و 389 تن رسید.

بیشتر بخوانید قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن قاتل مؤذن مسجد در روستای حسن آباد شهرستان دلگان در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید 3برادر در دادگاه، منکر رفیق کشی شدند سه برادر که متهم هستند در جریان درگیری با دوست شان مرتکب قتل شده اند، در جلسه محاکمه منکر ضربه مرگبار به مقتول شدند.

بیشتر بخوانید درخواست اعدام برای 2مسافربر شیطانی دو پسر شیطان صفت که با ربودن دختر افغان او را وحشیانه مورد تعرض قرار داده بودند، با درخواست اعدام شاکی روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید قتل پسر دانش آموز به دست شاگرد مکانیکی رییس آموزش و پرورش بابل جزییات تازه ای از قتل پسر دانش آموز به دست یک نوجوان را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث ایران ، یونا دانش آموز 14 ساله چهارشنبه هفته گذشته در جریان یک درگیری در یکی از کوچه های خلوت بابل به قتل رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن

قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن