مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-17اقتصادي

رییس اتحادیه قنادان تهران: قیمت گذاری دستوری برای شیرینی نداریم


در پی آزادسازی نرخ کالاهای اساسی، قیمت تمام شده مواد اولیه تهیه شیرینی جات بین 2 تا پنج برابر در برخی اقلام افزایش یافته که همین امر موجب افزایش قیمت شیرینی شده است.

- رییس اتحادیه قنادان تهران: قیمت گذاری دستوری برای شیرینی نداریم در پی آزادسازی نرخ کالاهای اساسی، قیمت تمام شده مواد اولیه تهیه شیرینی جات بین 2 تا پنج برابر در برخی اقلام افزایش یافته که همین امر موجب افزایش قیمت شیرینی شده است.

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: با توجه به اینکه امسال به دلیل آزادسازی نرخ کالاهای اساسی، قیمتگذاری دستوری برای شیرینی نداریم، اما مردم می توانند هرگونه گران فروشی شب یلدا را گزارش کنند.

علی بهره مند امروز در گفت وگو با ایرنا درباره وضعیت قیمت شیرینی در آیین شب یلدا، افزود: قیمت شیرینی بر اساس کیفیت و رتبه بندی توسط قنادی ها تعیین می شود، انتظار می رود قنادان محصول باکیفیت را با قیمت های مناسب به دست مردم برسانند.

رییس اتحادیه قنادان تهران اظهار داشت: در پی آزادسازی نرخ کالاهای اساسی، قیمت تمام شده مواد اولیه تهیه شیرینی جات بین 2 تا پنج برابر در برخی اقلام افزایش یافته که همین امر موجب افزایش قیمت شیرینی شده است.

وی درباره نظارت بر عملکرد قنادی ها و شیرینی فروشی های سطح شهر، گفت: همه قنادی ها و شیرینی فروشی های کشور تحت نظارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه قنادان تهران: قیمت گذاری دستوری برای شیرینی نداریم

رییس اتحادیه قنادان تهران: قیمت گذاری دستوری برای شیرینی نداریم