مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-17اقتصادي

ترسیم افق بلند مدت در حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی


در راستای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی افق بلندمدت در استان ترسیم شده و مدیران و بانک های عامل ملزم به عمل به مصوبات آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: اردبیل به تناسب ظرفیت های خود در بخش گردشگری از مزایای این بخش برخوردار نیست و باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای کسب و کار و اهتمام به راه اندازی اشتغال پایدار باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: صدور مجوزهای ایجاد کسب و کار به ویژه در شهرک های صنعتی نباید در گیرودار و بروکراسی های اداری گرفتار شود.

رییس شورای اداری استان اردبیل ایجاد امیدواری و مشوق های لازم برای حضور سرمایه گذاران در اردبیل با مهم ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری برای رونق تولید و اشتغال در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنیم.

عاملی تسهیل فضای کسب و کار را از راهکارهای اصلی برون رفت از معضل بیکاری در اردبیل دانست و تصریح کرد: تسهیل فضای کسب و کار و تولید باید در اولویت اقدامات مسئولان مرتبط قرار گیرد و در کنار آن ایجاد زیرساخت های ارتباطی از جمله راه آهن و راه های ارتباطی نیز از جمله گام های مهم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم افق بلند مدت در حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی

ترسیم افق بلند مدت در حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی