مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-17ورزشي

سلبیریتی ها در راهی بی بازگشت/ برای ویزای امریکا!


هم نوایی جماعت سلبریتی با اپوزیسیون از رفتارها فرار منافقانه حمید فرخ نژاد گرفته تا بازی علی کریمی در زمین دشمن، بیش از آن که حاصل ملاحظات آگاهانه باشد، - کنشی هیجانی از سر جوگیری است.

خبرگزاری مهر ، گروه سیاست- سیده آزاده امامی: چند سالی می شود که هرگاه واقعه جنجال برانگیزی در عرصه سیاسی، اقتصادی، یا اجتماعی رخ داده و اعتراضی صنفی یا عمومی را برانگیخته و متعاقب آن جمعی از مردم برای بیان اعتراض خود به خیابان ها آمده اند، برخی چهره ها و سلبریتی ها نیز به زعم این که خودی نشان بدهند و اظهار وجودی کنند بی درنگ و بی آن که در چند و چون ماجرا تفحصی کرده باشند به اعلام موضع پرداخته اند.

رفتاری غیرحرفه ای که اغلب به مثابه کنشی هیجانی تحلیل می شد که به قول معروف از سر جوّگیری و سودای عقب نماندن از غافله صورت گرفته، و البته در بسیاری از موارد نیز همین بوده است.

جماعتی که عرصه زیست اش رسانه و فضای مجازی است و از آنجا که فاقد پشتوانه های عمیق عقدتی و ایدئولوژیک و بی بهره از سواد رسانه است، به سرعت مفتون افسون رسانه شده و به ساز او می رقصد.

هم نوایی این جماعت با اپوزیسیون نیز بیش از آن که حاصل مطالعات و ملاحظات آگاهانه باشد، یک پُز روشنفکری بود که می پنداشتند بر درجه اعتبار و کلاس کارشان می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبیریتی ها در راهی بی بازگشت/ برای ویزای امریکا!

سلبیریتی ها در راهی بی بازگشت/ برای ویزای امریکا!