مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-17سياسي

متکی: حقوق بشر حتی زمان اصلاحات هم ابزار سیاسی غرب علیه ایران بوده است


حتی در هشت سال دوره اصلاحات که بحث گفت و گوی تمدن ها مطرح بود و سیاست لبخند و مراوده با غرب در پیش گرفته شد، پرونده حقوق بشر ایران از سوی غربی ها کنار گذاشته نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه با اشاره به فضاسازی غرب علیه کشورمان در ماههای اخیر و استفاده از ابزار حقوق بشر برای مقابله با ملت ایران اظهار داشت: تجربه 43 سال گذشته می گوید که حقوق بشر متاسفانه ابزاری سیاسی برای اعمال سیاست های استانداردهای دوگانه و گزینشی از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر و در حقیقت ناقض حقوق بشر علیه تعدادی از کشورهاست.

وی افزود: غربی ها 43 سال است که پرونده ای به نام حقوق بشر علیه ایران باز کرده اند و حتی در هشت سال دوران اصلاحات که بحث گفتگوهای تمدن ها مطرح بود و سیاست لبخند و مراوده با غربی ها اجرا می شد، پرونده حقوق بشر ایران را حذف نکردند چون ابزار فشار و سیاست آنها علیه ایران است.

باید سیاست تهاجمی نسبت به ادعاهای حقوق بشری داشته باشیم متکی با بیان اینکه زنان در ایران این قابلیت و ظرفیت را دارند که برپا دارنده بزرگترین همایش بین المللی زنان مسلمان جهان در تهران باشند، اظهار داشت: در موضوع حقوق زنان در ایران ما نباید در موضع دفاع و انفعال باشیم بلکه باید با توجه به ظرفیت ها و اقدامات انجام شده در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: حقوق بشر حتی زمان اصلاحات هم ابزار سیاسی غرب علیه ایران بوده است

متکی: حقوق بشر حتی زمان اصلاحات هم ابزار سیاسی غرب علیه ایران بوده است