مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-17سياسي

فرضیه دانشمندان درباره علت عدم تماس بیگانگان با زمین!


یک مطالعه جدید ادعا می کند که بیگانگان به این دلیل با ما تماس نگرفته اند که پیام ها و سیگنال های ما احتمالا هنوز به بیگانگان نرسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، اغلب این گونه مطرح می شود که به احتمال فراوان موجودات فرازمینی هوشمند و تمدن بیگانه در جهان هستی وجود دارد، اما همزمان این سوال پیش می آید که اگر موجودات فضایی واقعاً وجود دارند، چرا تاکنون سعی نکرده اند با ما تماس بگیرند؟ ایده حیات فرازمینی هوشمند مدت ها است که دانشمندان و عموم مردم را با تئوری های زیادی در مورد آن چه ممکن است در اعماق فضا وجود داشته باشد یا نداشته نباشد، درگیر کرده است.

اکنون یک مطالعه جدید توضیح جدیدی را برای اینکه چرا بیگانگان هنوز از سیاره ما بازدید نکرده اند، ارائه کرده است و می گوید این به این دلیل است که هنوز هیچ نشانه قابل اعتنایی از هوش روی زمین وجود ندارد.

در اصل، منظور این گروه پژوهشی این است که ما تازه از دهه 1930 شروع به ارسال سیگنال های قابل شناسایی به فضا کرده ایم، بنابراین فرازمینی ها زمان چندانی برای دریافت پیام ما یا پاسخ به آن نداشته اند.

آمری وندل، اخترفیزیکدان نویسنده این مطالعه از دانشگاه عبری اورشلیم می گوید: امواج رادیویی ارسالی ما تازه به حدود 15 هزار ستاره و سیاره های در حال گردش به دور آنها از میان 400 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرضیه دانشمندان درباره علت عدم تماس بیگانگان با زمین!

فرضیه دانشمندان درباره علت عدم تماس بیگانگان با زمین!