مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-17پزشكي

طرح امداد زمستانی اورژانس آغاز شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یزدانی اظهار کرد: طرح امداد زمستانی اورژانس پیش بیمارستانی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور خدمت رسانی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی آغاز شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه این طرح با شروع فصل سرما در محورهای برون شهری استان اجرایی می شود، گفت: در این طرح نهادهای مختلفی از جمله پلیس راه، اورژانس، اتش نشانی، امداد خودرو و راهداری شرکت کرده اند تا به افرادی که به خصوص در مسیرهای جاده ای دچار حادثه شده اند خدمت رسانی شود.

وی با بیان اینکه این طرح از پایان آذر تا 25 اسفندماه به منظور خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی اجرایی می شود افزود: تمامی پایگاه های اورژانس 115 در محورهای درون و برون شهری برای اجرای طرح زمستانی در آماده باش هستند.

یزدانی با بیان اینکه در مجموع مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد 163 پایگاه اورژانس فعال است که از این تعداد 64 مورد آن ها پایگاه های جاده ای هستند، تصریح کرد: علاوه براین به منظور خدمت رسانی به بیماران و نجات جان آن ها ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امداد زمستانی اورژانس آغاز شد

طرح امداد زمستانی اورژانس آغاز شد