مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-17سياسي

6 هزار نفر از تحصیلکردگان شاهد و ایثارگر کردستان فاقد شغل هستند


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: اشتغال مهمترین دغدغه جامعه ایثارگران بوده و هم اکنون بیش از 6 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بیکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شهسواری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازنگری در برنامه هفتم توسعه در کردستان از یک ماه پیش آغاز شد و بازخورد اجرای برنامه ششم توسعه در پنج سال گذشته را بررسی کردیم.

وی افزود: بیش از هشت نشست تخصصی با تولیت شورای راهبردی بنیاد شهید برگزار شد در این خصوص خروجی برنامه هفتم برای جامعه ایثارگران مناسب و همراه با خبرهای خوبی خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان اعلام کرد: پنج هزار و 527 شهید، 9 هزار و 587 جانباز و 835 آزاده جزو افتخارات مردم کردستان است.

شهسواری اذعان کرد: در ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که 25 درصد استخدامی های کشور متعلق به این افراد است اما متأسفانه طی 13 ماه اخیر کارگروه فرزندان شهدا و ایثارگران در استان تشکیل نشده است.

وی افزود: هم اکنون 6 هزار تحصیلکرده بیکار جزو خانواده ایثارگران در استان وجود دارد و دستگاه های اجرایی در استان کردستان هیچ نیرویی جذب نکرده است.

شهسواری با انتقاد از عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی و شرکت های بزرگ صنعتی استان اظهار داشت: از دولت سیزدهم انتظار داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نفر از تحصیلکردگان شاهد و ایثارگر کردستان فاقد شغل هستند

6 هزار نفر از تحصیلکردگان شاهد و ایثارگر کردستان فاقد شغل هستند