مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-17سياسي

ماجرای یک نامه و سرنوشت اینستاگرام و واتس آپ


شرکت متا، مالک فیسبوک، اینستاگرام و واتس آپ تلویحا نسبت به پذیرش به درخواست ایران برای تعیین نماینده ای در تهران پاسخ منفی داده است.

- چندی پیش مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بسترسازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرده است.

  این مرکز با ارسال نامه خطاب به مارک زاکربرگ، مدیر ارشد شرکت متا در راستای عدم رعایت قوانین مصوبه کشور ایران و قوانین داخلی پلت فرم از طریق دفتر حافظ منافع کشور جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن نسبت به عملکرد سکوهای این شرکت اعتراض کرد.

بنابراین گزارش، در این نامه اهم اعتراضات مطرح شده توسط جمهوری اسلامی در خصوص انتشار سازمان یافته اخبار خلاف واقع، ترویج رفتارهای تبعیض آمیز و نفرت پراکنی، ترغیب خشونت و ناآرامی های اجتماعی، نقض حاکمیت ملی و نقض حقوق کاربران از طریق اعمال استانداردهای دوگانه و زمینه سازی فعالیت تبلیغی و عملیاتی گروه های تروریستی بر روی سکوهای وابسته به شرکت متا، تعمیق شکاف های اجتماعی و تبعیض نژادی و قومی، تجزیه طلبی و زمینه سازی برای جرائم سازمان یافته از جمله نقل و انتقال و معامله سلاح جنگی و موادمخدر مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک نامه و سرنوشت اینستاگرام و واتس آپ

ماجرای یک نامه و سرنوشت اینستاگرام و واتس آپ