مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-16اجتماعي

ارسال تجهیزات آموزشی برای 12 هزار دانش آموز عشایر فارس


مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت:در دومین مرحله اقلام و تجهیزات آموزشی به ارزش 120 میلیارد ریال برای 12 هزار دانش آموز مدارس عشایری فارس ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، میثم رضازاده اعلام کرد: تجهیزات آموزشی و اداری و بهداشتی برای مدارس عشایر فارس شامل اقلام آموزشی، اداری، آزمایشگاهی، گارگاهی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و اقلام بهداشتی به ارزش  120 میلیارد ریال است.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس افزود: این تجهیزات با حضور مسئولان استانی، روسای آموزش و پرورش نواحی، مناطق 59 گانه استان فارس، نمایندگی های چهارگانه عشایری، رو نمایی و سپس به مناطق عشایری حوزه مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس سراسر استان فارس واستان های همجوار ارسال خواهد شد.

رضازاده چگینی یادآور شد: این اقلام و تجهیزات برای 12 هزار دانش آموز مدارس عشایری فارس که شامل 7 هزار دانش آموز ابتدایی و 5 هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم  که  در 524 مدرسه عشایری در حال تحصیل هستند  ارسال می شود.

وی اضافه کرد: این اقلام و تجهیزات با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس، اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس، دادگستری استان فارس تامین شده است.

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس در ادامه، ارتقای شاخص های عدالت آموزشی و رفع محرومیت آموزشی دانش آموزان عشایر فارس را از دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تجهیزات آموزشی برای 12 هزار دانش آموز عشایر فارس

ارسال تجهیزات آموزشی برای 12 هزار دانش آموز عشایر فارس