مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-16سياسي

ترس دشمن از وحدت جهان اسلام/اسراییل صادرکننده تروریسم به دنیا است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمن از وحدت جهان اسلام بیمناک است، گفت: تا وقتی اسراییل وجود دارد ترور و تروریست به دنیا صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خداوند به کسانی که با نیت جهاد قدم بردارند کمک خواهد کرد، ادامه داد: بدون شک این سنت الهی است که اگر در مسیر خدا و با نیت خالص به دنبال جهاد علمی باشیم درهایی که به روی دیگران بسته است به روی ما باز خواهد شد.

وی بیان کرد: وعده خداوند است که درهای بسته برای مؤمنان باز می شود و بدون شک با ایمان به خدا در حوزه علمی نیز درهای بسته باز خواهد شد و تحریم های دشمن در عرصه های مختلف نیز به اتمام می رسد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه وحدت و همدلی میان اقوام و اقشار جامعه ضروری است، تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اصلی ترین جلوه های وحدت در جامعه اسلامی است.

وحدت حول محور اسلام، قرآن و اهل بیت وحدت ماندگار است وی وحدت حول محور اسلام، قرآن و اهل بیت را یک وحدت ماندگار دانسته و ادامه داد: همه اقشار و مذاهب با وحدت حول محور قران و اهل بیت با یکدیگر متحد خواهند شد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمن از وحدت جهان اسلام بیمناک است، ادامه داد: در چند روز اخیر دیدیم که دشمن چگونه با امام جمعه اهل سنت که از وحدت سخن گفت برخورد و رفتار کرد و او را مظلومانه به شهادت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس دشمن از وحدت جهان اسلام/اسراییل صادرکننده تروریسم به دنیا است

ترس دشمن از وحدت جهان اسلام/اسراییل صادرکننده تروریسم به دنیا است