مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-16سياسي

امام جمعه رشت: زن ایرانی ابزار نیست اجازه سوءاستفاده سیاسی نمی دهیم


امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه زنان ایرانی با قدرت در عرصه های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی پیش می رون، گفت: آمریکایی ها و یدک کشان آنان معتقدند حقوق زن در ایران رعایت نمی شود چرا که حقوق زن در نگاه غربی ها بهره کشی جنسی و ابزاری است.

- محدثه فردی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه در هفته پیش رو، اظهار کرد: در سایه انقلاب اسلامی این دو مرکز علمی با هم همکاری کردند به گونه ای که امروز این 2 مرکز 2 بال تعالی انقلاب اسلامی بوده و دشمنان به این باور رسیده اند که این 2 مرکز علمی جز تعالی ایران اسلامی به چیزی نمی اندیشند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر پرچم آمریکا را دولت آلمان به دست گرفته است، گفت: آمریکایی ها آلمان را عددی حساب نمی کنند اما در اغتشاشات اخیر پرچم مبارزه با ملت ایران را آلمانی ها به دست گرفتن چرا که عده ای از ضد انقلاب ها در آلمان که حتی بین خود نیز اختلاف داشتند رهبری اغتشاشات را به دست آنان دادند.

  امام جمعه رشت با بیان اینکه آلمان برای ملت ایران نقشه کشی کرد اما 25 نفر که فکر کودتا داشتند را در خانه هایشان دستگیر کردند، افزود: آلمان که تحمل 25 نفر مخالف آن هم در خانه هایشان را نداشت، اما آموزش اغت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: زن ایرانی ابزار نیست اجازه سوءاستفاده سیاسی نمی دهیم

امام جمعه رشت: زن ایرانی ابزار نیست اجازه سوءاستفاده سیاسی نمی دهیم