مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-16اقتصادي

کارخانه تولید سم به زودی در فارس افتتاح می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به تعریف چند مگاپروژه در این بخش در سطح استان، ابراز امیدواری کرد که طی یک و نیم ماه آینده، کارخانه تولید سم به عنوان یکی از این طرح ها با حضور مقام های کشوری، - در فارس افتتاح شود.

مجتبی دهقان پور در نشست تعیین سیاست ها و راهبردهای نظام مالی در بخش کشاورزی و دامپروری، از پرداخت 1620میلیارد تومان تسهیلات در قالب اعتبارات تبصره 18 سال 1400 در فارس خبر داد و گفت: سهم بخش کشاورزی از این اعتبارات 891 میلیارد تومان برابر با 55 درصد مجموع کل تسهیلات پرداختی به تمام بخش ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، دهقان پور با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات پرداخت شده به بخش کشاورزی فارس از محل منابع اعتباری تبصره 18 سال 1400 مبلغ 680 میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی کارسازی و پرداخت شده است.

او نیاز فارس به تسهیلات و یارانه اصلاح و نوسازی باغ ها، اعتبارات خشکسالی 1400 و جبران خسارت های سیل امسال را 33 میلیارد تومان ارزیابی و اضافه کرد: در حوزه مکانیزاسیون نیز اگر هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید کمباین تخصیص داده شود، می توانیم در مدت دو سال از محل جلوگیری از ریزش دانه های غلات در زمان برداشت، منابع مصرفی را جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید سم به زودی در فارس افتتاح می شود

کارخانه تولید سم به زودی در فارس افتتاح می شود