مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-16سياسي

دانشجوی حزب اللهی، مسلمان و متدین آب به آسیاب اسراییل نمی ریزد


دانشجویان ارزشی و انقلابی که در هر دانشگاهی حضور دارند با موضع گیری جانانه خود نشان دهند دانشجوی حزب اللهی، مسلمان و متدین آب به آسیاب اسراییل نمی ریزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران (25 آذر ماه) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه، ضمن تاکید بر اینکه تقوا اساسی ترین عنصر جذب رحمت خداوند است، گفت: اساسی ترین عنصر جذب خشم الهی بر اساس آیات قرآن، جرم است.

جرم به معنای عبور از خطوط قرمز خداوند است و برجسته ترین جرم از نگاه قرآن، ایستادن در برابر انبیای الهی است که برای دعوت بشریت به صراط مستقیم آمده اند.

وی بیان کرد: بنا بر آیات قرآن بدترین گناه در افتادن با انبیا و صالحان خداوند است.

ما در عصر پیغمبر و حضور نیستیم؛ بدترین گناه در عصر غیبت، درافتادن و مقابله کردن با جانشینان اولیای الهی است؛ بنابراین درافتادن با ولی فقیه مصداق این مقابله است.

درافتادن با نایب امام زمان (ع)، عاقبت خوبی ندارد.

حوزه و دانشگاه دو بازوی توانای اداره کشور هستند آیت الله خاتمی درباره وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حوزه و دانشگاه دو بازوی توانای اداره کشور هستند و باید بدانیم اکثریت دانشجویان ما متدین، حزب اللهی و علاقه مند به ایران اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی حزب اللهی، مسلمان و متدین آب به آسیاب اسراییل نمی ریزد

دانشجوی حزب اللهی، مسلمان و متدین آب به آسیاب اسراییل نمی ریزد