مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-16دانش

تعریف بورسیه های جدید متناسب با نیاز کشور / 78 هزار دانشجو متقاضی خوابگاه متاهلی


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: رویکردهای سنتی که در خصوص بورسیه وجود داشت اکنون دیگر پاسخگوی نیازهای کشور نیست و به دنبال این هستیم بورسیه هایی تعریف کنیم که نیازهای کشور را پاسخگو باشند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: رویکردهای سنتی که در خصوص بورسیه وجود داشت اکنون دیگر پاسخگوی نیازهای کشور نیست و به دنبال این هستیم بورسیه هایی تعریف کنیم که نیازهای کشور را پاسخگو باشند.

دکتر هاشم داداش پور در حاشیه بازدید از دانشگاه صنعتی دزفول در جمع خبرنگاران، در خصوص بورسیه تحصیلی دانشجویان اظهار کرد: ما تقریبا بورسیه بلندمدت نداریم و این موضوع بسیار محدود است.

رویکردهای سنتی که در خصوص بورسیه وجود داشت اکنون دیگر پاسخگوی نیازهای کشور نیست و به دنبال این هستیم بورسیه هایی تعریف کنیم که نیازهای کشور را پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فرصت های تحقیقاتی کوتاه مدت در حال حاضر وجود دارد که حدودا شش ماهه هستند و اگر دانشجویان تمایل داشته باشند و به هر کشوری بخواهند بروند از نظر وزارت علوم مشکل خاصی وجود ندارد.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: تحریم ها تقریبا در این حوزه تاثیر خاصی ندارند، به جز یکی دو کشور که محدودیت هایی برای دانشجویان قرار داده اند که این محدودیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف بورسیه های جدید متناسب با نیاز کشور / 78 هزار دانشجو متقاضی خوابگاه متاهلی

تعریف بورسیه های جدید متناسب با نیاز کشور / 78 هزار دانشجو متقاضی خوابگاه متاهلی