مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-15اقتصادي

36درصد بودجه شهرداری سمنان محقق شده است


رییس شورای شهر سمنان با بیان اینکه در پنج سال اخیر میانگین تحقق بودجه شهرداری سمنان 36 درصد بوده است، گفت: 340 میلیارد تومان بودجه در سال جاری تحقق یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی همتی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به میزبانی سالن جلسات شورای شهر سمنان با بیان اینکه تحقق بودجه یکی از مشکلات شهرداری سمنان است، تاکید کرد: 200 میلیارد تومان از برآورد تحقق بودجه 850 میلیارد تومانی شهرداری سمنان منوط به پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه 340 میلیارد از بودجه 850 میلیاردی شهرداری سمنان محقق شده است، ابراز کرد: با توجه به افزایش قابل توجه درآمدها امیدواریم که بودجه شهرداری سمنان را محقق شده ببینیم از سوی دیگر باید تاکید کرد که میانگین تحقق بودجه شهرداری مرکز استان سمنان در پنج سال گذشته تنها 36 درصد بوده است.

رییس شورای شهر سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مطالبات شهرداری را پرداخت کنند، گفت: انتظار ما این است که مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به همراهی با شهرداری سمنان اقدام کنند تا شاهد اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی خوبی در شهر سمنان باشیم.

همتی با بیان اینکه تأخیر در اجرای طرح کاروانسرای تاریخی سمنان به دلایل مختلفی بود که از جمله آنها می توان به خود داری از تخلیه این مکان اشاره کرد، بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36درصد بودجه شهرداری سمنان محقق شده است

36درصد بودجه شهرداری سمنان محقق شده است