مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-15اقتصادي

پیشرفت پروژه توسعه بندر کنگان به 70 درصد رسید


مدیرکل بنادر و دریانوردی و استان بوشهر گفت: پروژه احداث موج شکن های طرح توسعه بندر کنگان با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی آن اکنون به 70 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب عصر پنج شنبه در بازدید معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه احداث موج شکن های توسعه بندر کنگان اظهار داشت: پروژه احداث موج شکن های توسعه بندر کنگان با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی آن اکنون به 70 درصد رسیده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی و استان بوشهر بیان کرد: این پروژه شامل موج شکن های شرقی و غربی، تهیه و نصب چراغ های روشنایی روی موج شکن و حوضچه به مساحت 36 هکتار است.

شکیبی نسب ادامه داد: مدت زمان احداث پروژه احداث موج شکن های توسعه بندر کنگان 30 ماه است که پیش بینی شده هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: بندر کنگان یکی از بنادر پویای منطقه جنوب استان بوشهر است که با زیرساخت های احداثی بتازگی مهیای صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: پیش بینی شده با اجرا پروژه احداث موج شکن های توسعه بندر کنگان این بندر شاهد رونقی دوچندان باشد و همچنین فرصت های جدید اشتغالزایی در این بندر ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت پروژه توسعه بندر کنگان به 70 درصد رسید

پیشرفت پروژه توسعه بندر کنگان به 70 درصد رسید