مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 19:262022-12-15سياسي

فرزند مولوی ریگی: حمایت پدرم از نظام اسلامی، حاکی از اعتقاد راسخ وی بود


حفیظ الله ریگی فرزند مولوی ریگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ما 11 برادر و 7 خواهر هستیم، پدر و مادرمان پیرو قرآن کریم بودند به گونه ای که ما را نیز تشویق به مسیر قرآن کردند و هم اکنون 5 برادر و 3 خواهرم حافظ کل قرآن کریم هستند.

وی افزود: زادگاه پدرم روستای نَرُن شهرستان تفتان است، او بسیار ساده زیست بوده و تمایلی به تجملات و مادیات نداشت، خانه و زندگی ساده ما برای همگان قابل رویت هست.

وی ادامه داد: پدرم مغازه خوار و بار فروشی داشت و از این مسیر گذران زندگی میکرد، هیچ یک از خواهران و برادرانم بر خلاف اینکه تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات حوزوی که دارند در هیچ یک از ارگان ها و ادارات دولتی مشغول به کار نیستند.

وی بیان کرد: پدرم در رفع اختلافات طایفه ای نقش بسیار موثری داشت، سران طوایف و علما نیز در این زمینه شهادت می دهند، کلا همیشه برای رفع دلخورهای تلاش می کرد و به معنای واقعی منادی صلح بود.

حفیظ الله ریگی گفت: پدرم جبهه و جنگ را با پوست و گوشت خود لمس کرده بود و وقتی که فریاد دفاع از میهن سر میداد و از نظام اسلامی حمایت میکرد مشخص بود به مسیری که حرکت می کند اعتقاد راسخ دارد، پدرم همراه با نظام و پیرو ولی فقیه و انقلاب اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند مولوی ریگی: حمایت پدرم از نظام اسلامی، حاکی از اعتقاد راسخ وی بود

فرزند مولوی ریگی: حمایت پدرم از نظام اسلامی، حاکی از اعتقاد راسخ وی بود