مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-15سياسي

مسئولان واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند


استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان باید واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند گفت: اگر ضعف هایی هم در طول این دهه ها بوده منصفانه نقد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست نهضت مطالبه گری، دولت پاسخگو و در جمع مدیران، کارکنان، طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران گیلان ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار علاوه بر اینکه یک زن و مادر موفق و الگو بود، نمونه بی نظیر ولایتمداری و سرآمد همه فضائل اخلاقی است.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تبیین شخصیت و سیره ائمه معصومین (ع) برای مردم بیان کرد: الگو گرفتن از این بزرگواران سلامت جامعه را تضمین کرده و موجب تحکیم بنیان خانواده می شود.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود، تصریح کرد: حوزه های علمیه نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند و باید حضور حوزویان در جلسات شورای فرهنگ عمومی و امثالهم پررنگ تر شود.

عباسی افزود: مسئولان باید همواره با مردم شفاف و صادق باشند و واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند و اگر ضعف هایی هم در طول این دهه ها بوده نقد منصفانه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند

مسئولان واقع بینانه عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند