مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-15سياسي

هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است


وزیر کشور با بیان اینکه در یک نقطه مهم تاریخی قرار گرفتیم که هندسه قدرت جهانی در حال عوض شدن است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران قوی جلو می رود و دشمن نمی خواهد اجازه بدهد لذا باید دشمن را بشناسیم و با تبیین جلوی اقدامات شان را بگیریم.

- احمد وحیدی، امروز پنج شنبه 24 آذر در جمع روحانیون و طلاب حوزه های علمیه خراسان جنوبی، اظهار کرد: روحانیت نقطه شروع انقلاب بوده و حافظ آن هم خواهند بود و جایگاه روحانیت در این حاکمیت که به ظهور امام زمان(عج) منتهی می شود بی بدیل است و روحانیون بیشترین تلاش را دارند که انقلاب اسلامی مسیر پر افتخار خود را طی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر کشور با اشاره به ترس دشمن از حضور روحانیت انقلابی و متعهد در صحنه های مختلف، گفت: مشکل دشمن با روحانیت این است چون امثال امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از دل این روحانیت آمدند.

وی در ادامه رییس جمهور دولت مردمی سیزدهم را مولود حوزه علمیه و جامعه روحانیت دانست و افزود: نقطه کانونی قدرت جمهوری اسلامی ایران و قدرت فرهنگی ولایت فقیه است و این ولایت فقیه در دامنه آن روحانیت هستند.

وحیدی با تأکید بر جایگاه و نقش ولایت فقیه در اقتدار ایران اسلامی، تصریح کرد: اگر ولایت فقیه نبود، دشمن ایران را تخریب می کرد، این را باید همه جوانان ما بدانند که اگر امروز ایران اسلامی در ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است

هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است