مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-15اقتصادي

92 درصد هدف گذاری دریافت زکات استان سمنان محقق شده است


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از تحقق 92 درصد هدف گذاری دریافت زکات استان برای سال جاری خبر داد و گفت: زکات جمع آوری شده برای رفع محرومیت مردم همان منطقه هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری زکات به میزبانی سالن همایش مجتمع فرهنگی شهید کلاهدوز شهمیرزاد ضمن بیان اینکه برای سال جاری دریافت 40 میلیارد تومان زکات در استان سمنان هدف گذاری شده است، ابراز داشت: از این میزان 92 درصد محقق شده است.

وی ضمن بیان اینکه مردم نوع دوست استان سمنان همواره دستگیر نیازمندان بوده و هستند، افزود: مبلغ جمع آوری شده زکات برای رفع محرومیت مردم همان منطقه هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه طی مدت مذکور 37 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شده است، ابراز داشت: این مبالغ علاوه بر رفع نیاز نیازمندان برای اتمام طرح یا پروژه های عام المنفعه نیز هزینه خواهد شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه پروژه های عام المنفعه و کمک به نیازمندان و محرومان بالغ بر هشت هزار خدمت را شامل می شود، تصریح کرد: دیگر مصرف زکات در مرمت و بازسازی منازل مسکونی نیازمندان نیز خواهد بود که در استان سمنان به صورت جد اجرایی می شود که 62 واحد مسکونی نیازمندان طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد هدف گذاری دریافت زکات استان سمنان محقق شده است

92 درصد هدف گذاری دریافت زکات استان سمنان محقق شده است