مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-15اقتصادي

سکونت حدود 20 میلیون نفر از جمعیت کشور در بافت فرسوده


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: درخواست کردیم اراضی ای که در محدوده بافت های فرسوده در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، به شرکت های نوسازی واگذار شود تا بتوان در آن پروژه های خدمات پشتیبانی و خدماتی برای رساندن خدمات بیشتر در این بافت ها ایجاد شود.

- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از سکونت 20 میلیون نفر از جمعیت کسور در بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید مهدی هدایت امروز در جلسه کمیته نوسازی کلانشهرهای کشور که با حضور مدیران عامل سازمان های نوسازی و بازآفرینی شهری 14 کلانشهر کشور برگذار شد، اظهار کرد: دبیر کمیته نوسازی دبیرخانه کلانشهرهای ایران سازمان نوسازی شهر تهران است و جلسه ای که امروز برگزار شد نیز از محل ابلاغ زاکانی به عنوان رییس دبیرخانه کلانشهرهای کشور است که امروز جلسه تخصصی برگزار شد.

وی افزود: حدود 20 میلیون نفر از جمعیت کشور که حدود یک چهارم از کل جمعیت کشور را شامل می شوند در محدوده بافت فرسوده که هدف نوسازی، بهسازی و باز آفرینی شهری است، زندگی می کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: گروه هدف ما یک چهارم جمعیت کشور را شامل می شود؛ ما موانع نوسازی و بازآفرینی شهری را احصا کرده بودیم و امروز دستگاه هایی که می توانند در رفع این موانع تأثیرگذار باشند یا اینکه موانع را خود ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت حدود 20 میلیون نفر از جمعیت کشور در بافت فرسوده

سکونت حدود 20 میلیون نفر از جمعیت کشور در بافت فرسوده