مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-15اقتصادي

مکان موکب های اربعین در کرمانشاه ثابت خواهد شد


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالیت موکب داران، گفت: مکان موکب های اربعین در کرمانشاه ثابت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند اربعین یک حادثه عادی نیست و همیشه در طول تاریخ بوده اما هیچ زمانی به گستردگی زمان معاصر خود را نشان نداده است.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه اربعین صحنه ای از بروز و تجلی تمام ارزش های انسانی شده است، بیان کرد: امسال هشت درصد زائران از مرز خسروی عبور کردند که این آمار باید در سال های آینده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای فعالیت موکب داران با پیگیری دولت فراهم خواهد شد، افزود: جلسات ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد تا خدمت رسانی به زائران اهل بیت (ع) با کمترین کاستی باشد.

رحیمی زنگنه با اشاره طرح استقرار موکب های استان کرمانشاه به صورت ثابت، خاطرنشان کرد: موکب ها پس از جانمایی به صورت ثابت در یک مکان مستقر خواهند شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: امید داریم با مشارکت خیرین در مسیر زائران اربعین در شهرستان کرمانشاه چندین زائرسرای برجسته ایجاد شود و امروز باید از ظرفیت حضور مردم در ایام اربعین استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان موکب های اربعین در کرمانشاه ثابت خواهد شد

مکان موکب های اربعین در کرمانشاه ثابت خواهد شد