مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-15سياسي

حمایت از بانوان کارآفرین خراسان جنوبی با اعطای تسهیلات


معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور گفت: بانوان فناور خراسان جنوبی را در بخش اعطای تسهیلات و صدور مجوزها حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی ظهر پنج شنبه در بازدید واحدهای فناور بانوان در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری، بیان کرد: در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، تلاش می کنیم تا در سال تولید، دانش بنیان و کارآفرین ، بانوان فناور استان را در بخش اعطای تسهیلات و صدور مجوزها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه پشتیبان فعالیت های فناورانه و کارآفرین بانوان در این استان هستیم، اظهار کرد: بانوان فناور این استان به صورت خانواده محور، فعالیت ها و ابداعات و اختراعات خوبی داشته اند.

بازدید از کارگاه های دانش بنیان و فن آور با مدیریت بانوان، دیدار با دختران دهه هشتادی، بازدید از کارگاه های صنعتی با حضور نیروهای خانم، نشست با بانوان فعال حوزه های فرهنگی- اجتماعی و سیاسی، بازدید از کانون های فرهنگی و هنری با مدیریت بانوان، بازدید از دانشگاه بیرجند و نمایشگاه های فعال با حضور بانوان از جمله برنامه های سفر دو روزه خزعلی به خراسان جنوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بانوان کارآفرین خراسان جنوبی با اعطای تسهیلات

حمایت از بانوان کارآفرین خراسان جنوبی با اعطای تسهیلات