مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-15سياسي

شور فعالیت دانشجویی به دانشگاه مادر همدان برمی گردد؟


دانشگاه بوعلی سینا به عنوان دانشگاه مادر استان همدان و یکی از بزرگترین دانشگاه های غرب کشور، همواره شاهد حضور دانشجویان پرشوری بوده که حضور گسترده ای در فعالیت های دانشجویی به ویژه انتخابات شورای صنفی داشتند.

- حال پس از گذشت دو سال از فعالیت غیرحضوری دانشگاه ها و ناآشنایی نودانشجویان با فضای دانشگاهی باید دید که دانشجویان این دانشگاه، روحیه فعالیت دانشجویی را از پیشینیان خود به ارث بردند یا فضای متفاوتی بر این دانشگاه حاکم شده است.

شورای صنفی دانشجویان یک تشکیلات غیرسیاسی دانشجویی است که برای مشارکت دانشجویان در تصمیم گیری و برنامه ریزی برای امور صنفی، رفاهی و آموزشی دانشجویان فعالیت دارد و تلاش می کند تا آگاهی دانشجویان نسبت به مسائل صنفی برای احقاق حقوقشان را بالا ببرد.

اردیبهشت ماه سال 98 آخرین انتخابات شورای صنفی در دانشگاه بوعلی سینا با حضور دو طیف دانشجویی که اعلام کاندیداتوری کرده بودند، برگزار شد و شوراهای صنفی واحدهای دانشگاهی در این دانشگاه شکل گرفت اما این شورا هرگز نتوانست یک شورای مرکزی و دبیرکل معرفی کند چراکه اعضای منتخب با یکدیگر دچار چالش بودند و نمی توانستند به اجماع برسند.

در نتیجه منتخبان شورای صنفی 98 دانشگاه بوعلی سینا به علت تحت تاثیر قرار گرفتن توسط پدرخوانده های جنبش دانشجویی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور فعالیت دانشجویی به دانشگاه مادر همدان برمی گردد؟

شور فعالیت دانشجویی به دانشگاه مادر همدان برمی گردد؟