مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 11:212022-12-15اقتصادي

دانش فنی تولید غلات بدون گلوتن برای نخستین بار در کشور اختراع شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک؛ برای نخستین بار در کشور متخصصان یک شرکت دانش بنیان در استان مرکزی موفق به دستیابی به دانش فنی تولید غلات بهبود یافته و بدون گلوتن شدند.

این شرکت که با هدف فعالیت در عرصه فناوری زیستی در سال 99 فعالیت خود را آغاز کرد، موفق به طراحی و تولید دو ایده بهبود و غنی سازی خوراک دام با املاح معدنی و آرد بهبود برای نخستین بار در کشور شد.

علی انصاری مدیرعامل جوان این شرکت دانش بنیان در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: فارغ التحصیل مهندسی متالوژی دانشگاه علم و صنعت تهران هستم که در سال 99 شرکت دانش بنیان پیشگامان دانه هایی طلایی ایرانیان را به ثبت رسانده و فعالیت در عرصه فناوری زیست محیطی را با ایجاد چندین فرصت شغلی آغاز کردم.

وی بیان می کند: چالش های کشور در عرصه تامین نهاده و خوراک دام موجب شد برای رفع این نیاز آستین ها را بالا زده و پس از تحقق و بررسی ایده بهبود و غنی سازی خوراک دام را طراحی و به مرحله تولید و سپس ثبت اختراع برسانیم.

این تولیدکننده با بیان اینکه پس از ثبت اختراع با حمایت های پارک علم و فناوری استان مرکزی به عنوان یک واحد پیش رشد فعالیت در این عرصه را با جدیت دنبال کرده است، اظهار می کند: طرح بهبود و غنی سازی خوراک دام از پروتیین، ویتامین و املاح معدنی در سال 99 به ثبت اختراع رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش فنی تولید غلات بدون گلوتن برای نخستین بار در کشور اختراع شد

دانش فنی تولید غلات بدون گلوتن برای نخستین بار در کشور اختراع شد