مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-15اقتصادي

دانش فنی تولید غلات بدون گلوتن برای نخستین بار در کشور اختراع شد


متخصصان یک شرکت دانش بنیان در اراک موفق به دست یابی به دانش فنی تولید غلات بهبود یافته و بدون گلوتن برای نخستین بار در کشور شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک؛ برای نخستین بار در کشور متخصصان یک شرکت دانش بنیان در استان مرکزی موفق به دستیابی به دانش فنی تولید غلات بهبود یافته و بدون گلوتن شدند.

این شرکت که با هدف فعالیت در عرصه فناوری زیستی در سال 99 فعالیت خود را آغاز کرد، موفق به طراحی و تولید دو ایده بهبود و غنی سازی خوراک دام با املاح معدنی و آرد بهبود برای نخستین بار در کشور شد.

علی انصاری مدیرعامل جوان این شرکت دانش بنیان در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: فارغ التحصیل مهندسی متالوژی دانشگاه علم و صنعت تهران هستم که در سال 99 شرکت دانش بنیان پیشگامان دانه هایی طلایی ایرانیان را به ثبت رسانده و فعالیت در عرصه فناوری زیست محیطی را با ایجاد چندین فرصت شغلی آغاز کردم.

وی بیان می کند: چالش های کشور در عرصه تامین نهاده و خوراک دام موجب شد برای رفع این نیاز آستین ها را بالا زده و پس از تحقق و بررسی ایده بهبود و غنی سازی خوراک دام را طراحی و به مرحله تولید و سپس ثبت اختراع برسانیم.

این تولیدکننده با بیان اینکه پس از ثبت اختراع با حمایت های پارک علم و فناوری استان مرکزی به عنوان یک واحد پیش رشد فعالیت در این عرصه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش فنی تولید غلات بدون گلوتن برای نخستین بار در کشور اختراع شد

دانش فنی تولید غلات بدون گلوتن برای نخستین بار در کشور اختراع شد