مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-15فرهنگي

بخش بلند ملی سینما حقیقت و سه مستند پرمخاطب/ از حاج قاسم تا «خونه مامان شکوه»


حضور سه مستند «خونه مامان شکوه»، «پاییز پنجاه سالگی» و برزخی ها» در بخش «بلند» مسابقه ملی جشنواره شانزدهم «سینماحقیقت»، رقابت گسترده ای را میان آن ها ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دوشنبه 21 آذرماه و در دومین روز از جشنواره بین المللی سینماحقیقت 32 مستند روی پرده پردیس سینمایی ملت رفت که در میان آن ها سه مستند خونه مامان شکوه ، پاییز پنجاه سالگی و برزخی ها با بیشترین استقبال از سوی علاقه مندان سینمای مستند مواجه شد.

  * خونه مامان شکوه و روایتی از یک کمپ ترک اعتیاد   مستند 76 دقیقه ای خونه مامان شکوه به کارگردانی مهدی بخشی مقدم و تهیه کنندگی مهدی شامحمدی روایتی از یک کمپ ترک اعتیاد و قصه دختران آن است که در بخش بلند مسابقه ملی و بین الملل شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت حضور دارد.

این مستند تقریبا پنج کاراکتر مشخص دارد که در کنار آن ها 10 تا 15 کاراکتر فرعی نیز حضور دارند.

در این مستند همچنین به قصه زندگی این دختران چه پیش از حضور در این خانه و چه امیدی که به زندگی برای پس از خروج از این خانه دارند، پرداخته می شود.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدی شامحمدی، کارگردان: مهدی بخشی مقدم، مدیر تصویربرداری: مهدی آزادی، صدابرداران: علی علوی و قادر قادری، تدوینگر: محمد بابایی، صداگذار: حسین ابراهیمی، آهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بلند ملی سینما حقیقت و سه مستند پرمخاطب/ از حاج قاسم تا «خونه مامان شکوه»

بخش بلند ملی سینما حقیقت و سه مستند پرمخاطب/ از حاج قاسم تا «خونه مامان شکوه»