مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-14اجتماعي

رویش امید در زندگی زوج های نابارور/ 2 هزار زوج صاحب فرزند شدند


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: 2 هزار و 700 زوج نابارور در استان با مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی درمان موفقی داشتند و صاحب فرزند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران اوچی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از واحدهای مختلف جهاد دانشگاهی اردبیل با حضور رییس دانشگاه محقق اردبیل با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بیش از 6 هزار نفر برای رفع مشکل نازایی خود به مرکز مراجعه می کنند، اظهار کرد: از زمان راه اندازی مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری در این استان که بیش از 10 سال گذشته است، تاکنون بیش از 2 هزار و 700 خانواده با مراجعه به این مرکز و درمان موفق صاحب فرزند شدند.

وی افزود: این نهاد در حوزه سلامت باروری زیرساخت های مناسبی جهت ارائه خدمات درمانی به زوجین نابارور ایجاد کرده است که تمامی خدمات درمانی در بخش ناباروری جهاد دانشگاهی استان با هدف دسترسی عموم مردم تحت پوشش سازمان های بیمه گر قرار گرفته است.

رییس جهاد دانشگاهی استان همچنین با اشاره به ذخیره سازی خون بند ناف در اردبیل خاطرنشان کرد: از زمان راه اندازی دفتر نمایندگی خون بند ناف رویان بیش از یک هزار و 500 نمونه خون بند ناف از استان جمع آوری و برای ذخیره به شرکت فناوری بن یاخته های رویان جهاد دانشگاهی در تهران ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش امید در زندگی زوج های نابارور/ 2 هزار زوج صاحب فرزند شدند

رویش امید در زندگی زوج های نابارور/ 2 هزار زوج صاحب فرزند شدند