مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-14سياسي

خیزش بزرگ در حوزه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سال جاری خیز بزرگی در حوزه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مهدی جمالی نژاد عصر چهارشنبه در حاشیه برپایی میز ارتباط مردمی در فرمانداری بیرجند به خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تخصیص های خوبی در زمینه اعتبارات روستایی در کشور داشتیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه در کمک به دهیاری ها محدودیت نداریم، ادامه داد: در این راستا اعتبارات بدون سقف تخصیص می یابد.

جمالی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر روستاهای بالای 20 خانوار می توانند کد دهیاری دریافت کنند، گفت: این موضوع از ابتدای سال جاری محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در بودجه 1401 ردیف هایی پیش بینی شده است، گفت: از این محل می توان کمک خوبی به اعتبارات شهرداری ها انجام داد که بند الف و ب ماده 39، ماده 42 و ماده 58 از جمله ردیف ها و ظرفیت های قانونی برای کمک به شهرداری هاست.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: اوراق مشارکت نیز برای شهرداری های مراکز استان ها و کلانشهرها پیش بینی شده است.

جمالی نژاد یادآور شد: لازم به ذکر است که از محل اوراق مشارکت در حوزه حمل و نقل عمومی و بافت فرسوده از این کمک های بسیار خوبی به شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش بزرگ در حوزه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی

خیزش بزرگ در حوزه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی