مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:512022-12-14اجتماعي

تردد کامیون در معابر درون شهری البرز ممنوع شد


حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بر این اساس از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری استان ممنوع است.

  وی افزود: طبق مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز، تمام فعالیت های عمرانی منجر به آلایندگی به جز موارد ضروری در معابر شهری این استان متوقف شده است.

  سرهنگ رحمتی پور گفت: 3 هزار دستگاه خودروی فاقد معاینه ، 170 خودروی دودزا و 40 کامیون فاقد مجوز طی یک ماه گذشته در معابر شهری استان البرز اعمال قانون شدند.

  این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طرح برخورد قانونی با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد اما در 6 ماهه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهر ها، این طرح ها به صورت گسترده پیگیری می شود.

  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: خودروهایی که عمر آن ها کمتر از 4 سال است نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای 4سال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

  رحمتی پور بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان ضمن افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کامیون در معابر درون شهری البرز ممنوع شد

تردد کامیون در معابر درون شهری البرز ممنوع شد