مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-14ورزشي

پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی روش مدیر تیم ملی ایران!


اختلاف نظر بر سر تمدید قرارداد کارلوس کیروش در راس فدراسیون فوتبال ایران بالا گرفته است؛ جایی که رییس و بیشتر از او نایب رییس فدراسیون خواهان ابقا و تمدید قرارداد مرد پرتغالی تا پایان جام ملت های آسیا هستند اما اعضای هیات رییسه دیگر زیر بار امضا پای چنین تصمیمی نمی روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ فوتبال ایران در جام جهانی قطر به هدف دیرینه اش یعنی صعود به مرحله حذفی نرسید و به وجود گروه نسبتا ساده ای که نصیب تیم ملی شد، با دو شکست مقابل رقبای سیاسی از جام بیست ودوم کنار رفت.

کسب سه امتیاز برای جلب رضایت هواداران تیم ملی کافی نبود، چراکه نتایج ژاپن ، کره جنوبی و استرالیا نشان داد ایران با نسل فعلی به راحتی می توانست در بازی های حذفی حاضر باشد.

تیم ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ سرمربی گمنام کروات برای اروپایی ها موفق شد شروع مفتضحانه مارک ویلموتس را جبران کرده و صعودی مقتدرانه داشته باشد اما چیزی که باعث تغییر او و بازگشت کی روش شد، اوضاع وخیم داخلی تیم ملی و شکاف عجیب بین بازیکنان اصلی در اردوها به خصوص آخرین کمپ تیم ملی در قطر با حضور اسکوچیچ بود.

مسوولان فدراسیون از ترس شکست های سنگین و عدم توانایی کنترل جو پریشان اردوهای تیم ملی، به کی روش رو آوردند تا دیسیپلین و نظم را دوباره به تیم برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی روش مدیر تیم ملی ایران!

پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی روش مدیر تیم ملی ایران!