مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-14فرهنگي

نمایشگاه دست آفرین های 90 هنرمند صنایع دستی لرستان برپا شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برپایی نمایشگاه دست آفرین های 90 هنرمند صنایع دستی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره و نمایشگاه دست آفرین های هنر ایرانی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان از امروز تا جمعه 25 آذرماه در محوطه باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خرم آباد برپا است.

وی، بیان داشت: پوشاک سنتی، صنایع کاغذی سنتی، آبگینه، صنایع چرمی، ساخت سازهای سنتی، صنایع چوبی و حصیری، صنایع دستی فلزی و صنایع سنگی از جمله رشته های فعال در این نمایشگاه سه روزه خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه معرفی محصولات صنایع دستی، توجه به اشتغال و تولید، ارج نهادن به تلاش های فردی و گروهی و شناخت مشکلات، رفع ضعف های احتمالی و اتقای فعالیت کارگاه های صنایع دستی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: در این نمایشگاه دست آفرین های 90 هنرمند صنایع دستی استان در 30 رشته به مدت سه روز در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

حسن پور، اضافه کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه و جشنواره، هنرمندان رشته های ریسندگی، سبدبافی، حصیربافی، پیکرتراشی، منبت کاری و سوزن دوزی نیز محصولات خود را تولید و عرضه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دست آفرین های 90 هنرمند صنایع دستی لرستان برپا شد

نمایشگاه دست آفرین های 90 هنرمند صنایع دستی لرستان برپا شد