مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-14اقتصادي

ارائه 164 هزار فقره تسهیلات توسط بانک مهر ایران به مردم سیستان و بلوچستان


مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک کاملا اسلامی است که با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک های دولتی در تاریخ 22 آذرماه سال 86 افتتاح شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک کاملا اسلامی است که با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک های دولتی در تاریخ 22 آذرماه سال 86 افتتاح شده است.

ملازاده در نشست خبری افزود: این بانک با سرمایه بیش از 25 هزار میلیارد ریال و حدود 520 شعبه در سراسر کشور، خدماتی مانند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی و مردم نهاد را بر عهده دارد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان افزود: پرداخت وام های قرض الحسنه به بیش از 12 میلیون نفر حاصل خدمات این بانک در طول 15 سال فعالیت است.

وی بیان کرد: تعداد مشتریان این بانک در کشور از 13 میلیون نفر فراتر رفته و در سیستان و بلوچستان نیز 205 هزار نفر از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده می کنند.

ملازاده گفت: بانک های قرض الحسنه سود و بهره پایینی با کارمزد صفر تا چهاردرصد دارند که درصدد هستند کم کم کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 164 هزار فقره تسهیلات توسط بانک مهر ایران به مردم سیستان و بلوچستان

ارائه 164 هزار فقره تسهیلات توسط بانک مهر ایران به مردم سیستان و بلوچستان