مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-14سياسي

کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 34 روستای ایذه


پروژه آبرسانی به 34 روستای شهرستان ایذه با حضور مدیرعامل آبفا خوزستان کلنگ زنی شد.

- محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان در مراسم کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به 34 روستای شهرستان ایذه که امروز، 23 آذرماه انجام شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی آبرسانی به 34 روستای دهستان سوسن شرقی، پیان و هلایجان شهرستان ایذه از امروز آغاز شد؛ این پروژه از اولویت های مهم آبفا خوزستان در اجرای پروژه های آبرسانی به مناطق محروم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خوزستان پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا اجرایی می شود و این پروژه نیز توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اجرایی می شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: در حال حاضر پروژه های محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا در حال اجرا است و پیمانکاران زیادی در تک تک شهرهای هدف با نظارت سپاه و مجموعه آب و فاضلاب خوزستان در حال کار هستند.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم، مجموعه وزارت نیرو و آبفای کشور توجه ویژه ای به مناطق محروم دارند و در حال حاضر در شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت، پروژه های آبرسانی با اعتبار بیش از 832 میلیارد تومان در مرحله اجرا، تکمیل و یا در مرحله مناقصه هستند و این حجم بزرگ پروژه در دو سه شهرستان نشان از عزم دولت سیزدهم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 34 روستای ایذه

کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 34 روستای ایذه