مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-14اقتصادي

شرکت های خدمات رسان در روند ساخت نهضت مسکن ملی زنجان همراه باشند


مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: شرکت های خدمات رسان در پیشرفت نهضت مسکن ملی زنجان همراه باشند و بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر اسماعیلی در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت مسکن ملی در غرب زنجان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان برگزار شد، گفت: پروژه متوقفی در بین پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت غرب زنجان وجود ندارد و تنها چند نگرانی در خصوص روند ادامه اجرا وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای روند رو به جلوی پروژه های نهضت مسکن ملی همراهی شرکت های خدمات رسان را نیاز داریم، ابراز کرد: بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در این میان نیاز است امکانات روبنایی و زیرساخت ها فراهم شود ولی متاسفانه شرکت های خدمات رسان برخورد مطالبه گرایانه با راه وشهرسازی دارند و این اصلا خوب نیست .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از رویکرد شرکت های خدمات رسان در زمینه اجرای پروژه های اقدام ملی مسکن انتقاد کرد و با بیان اینکه این شرکت ها به جای کمک برای پیشرفت پروژه های اقدام ملی مسکن، در این زمینه مانع ایجاد می کنند، گفت: متاسفانه در دوره اخیر شرایط نهضت ملی مسکن طوری جلو رفته که شرکت های خدمات رسان نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خدمات رسان در روند ساخت نهضت مسکن ملی زنجان همراه باشند

شرکت های خدمات رسان در روند ساخت نهضت مسکن ملی زنجان همراه باشند