مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-14سياسي

تهدیدات تولید محصولات شیمیایی در استان سمنان مصون سازی می شود


معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه آگاهی بخشی، آموزش و ارتقای آمادگی برابر تهدیدات ضروری است، گفت: مصون سازی تهدیدات تولید محصولات شیمیایی در استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده ظهر چهارشنبه در رزمایش شیمیایی یک شرکت تولیدکننده محصولات شیمیایی در غرب استان سمنان ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اصول و استاندارد پدافند غیر عامل با هدف مدیریت در شرایط بحرانی بابیان اینکه برگزاری این رزمایش ها به منظور آگاهی بخشی، آموزش و ارتقای آمادگی صورت می گیرد، ابراز داشت: امنیت فیزیکی به همراه امنیت نرم در پدافند غیر عامل پیگیری می شود.

وی ضمن بیان اینکه مصون سازی در قالب اقدامات پدافند غیر عامل در دستور کار است، افزود: ضمن آنکه از اینگونه شرکت ها حمایت های لازم نیز خواهد شد اما می طلبد که ایمنی در بخش شیمیایی در دو مقوله ایجاد زیرساخت ها و توسعه نیز مد نظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در قبال محصولات شیمیایی خطرناک باید شناسایی تهدیدات، مقابله، بازدارندگی و مصون سازی انجام شود، ابراز داشت: این رزمایش در راستای اجرای دستورالعمل ها و مصوبات قرارگاه شیمیایی کشور صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات تولید محصولات شیمیایی در استان سمنان مصون سازی می شود

تهدیدات تولید محصولات شیمیایی در استان سمنان مصون سازی می شود