مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-14اجتماعي

تکرار مسمومیت دانش آموزان قمی طی دو هفته/ علت حادثه چیست؟


طی دو هفته گذشته به دلیل مسمومیت استنشاقی، شماری از دانش آموزان هنرستان نور راهی بیمارستان شده اند که علت این حادثه همچنان نامشخص و نگرانی ها از بابت تکرار دوباره آن وجود دارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - مهدی بخشی سورکی: ساعت حوالی 11 صبح روز سه شنبه 22 آذرماه، انتشار بوی نامطبوعی در هنرستان دخترانه نور واقع در منطقه یزدانشهر قم موجب می شود تا شماری از دانش آموزان این هنرستان دچار علائم و مشکلات تنفسی شوند.

دانش آموزی می گوید حالتی دود مانند در سالن مدرسه پیچیده بود، دیگری می گفت در کارگاه بودیم که بویی شبیه به سیم سوخته و به گفته برخی دیگر بویی شبیه میوه به مشام رسید و برخی ها که آن را استنشاق کردند، دقایقی بعد دچار سرگیجه، تهوع، ضعف جسمانی و سستی در پا شدند به گونه ای که توان راه رفتن نداشتند و در حیاط مدرسه آمدند تا عوامل اورژانس از راه برسند.

دو هفته قبل، 9 آذرماه همین اتفاق در همین هنرستان رخ داد و در آن حادثه 18 نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم می گوید، شدت حادثه این بار کمتر از بار گذشته بوده است و از آنجایی که کادر آموزشی مدرسه تجربه بار قبل را داشتند بلافاصله مدیر، زنگ مدرسه را به صدا در می آورد و دانش آموزان راهی حیاط می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار مسمومیت دانش آموزان قمی طی دو هفته/ علت حادثه چیست؟

تکرار مسمومیت دانش آموزان قمی طی دو هفته/ علت حادثه چیست؟