مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-14سياسي

ضرورت توجه به نیازهای آموزش پزشکی کشورهای منطقه


معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه بین المللی سازی یکی از برنامه های اساسی معاونت آموزشی است، گفت: باید به نیازهای آموزشی کشورهای منطقه نیز توجه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دومین کارگاه بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و جمعی از صاحب نظران این حوزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آغاز به کار کرد.

در افتتاحیه این کارگاه دو روزه دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان این که در حال پیگیری برنامه تعالی، عدالت و بهره وری در نظام سلامت به ویژه در حوزه آموزش هستیم، گفت: بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی یکی از برنامه های اساسی و دیپلماسی علمی یکی از نیازهای اساسی ماست.

باقری فرد هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی را توانمندسازی دانشگاه ها در حوزه بین الملل عنوان کرد و افزود: امروز بین المللی سازی یک علم و روش است که باید در این حوزه به توانمندسازی خود بپردازیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به آمار حدود سه درصدی دانشجویان بین الملل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور یادآور شد: کشورهای مجاور ما در این حوزه به سرعت در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نیازهای آموزش پزشکی کشورهای منطقه

ضرورت توجه به نیازهای آموزش پزشکی کشورهای منطقه