مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-14سياسي

قاضی زاده هاشمی: میزان اندکی از قوانین حوزه ایثارگران اجرایی شده است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گزارشی از برنامه ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره خدمات رسانی به ایثارگران ارائه داد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گزارشی از برنامه ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره خدمات رسانی به ایثارگران ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در این نشست، با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی نیاز بیش از 3 و نیم میلیون نفر ایثارگر در جامعه است و همه نیازهای جامعه از جمله مسکن، اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان و خودرو نیازهای جامعه ایثارگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه در گذشته 19 درصد قوانین مربوط به ایثارگران اجرا شده است و برخی ایثارگران مغفول مانده اند، افزود: در خصوص اشتغال میزان بیکاری در جامعه ایثارگری دو برابر جامعه است، درخصوص مسکن 43 درصد جامعه ایثارگری اجاره نشین هستند و رویکردهای اجرایی در خصوص ایثارگران به درستی اجرا نشده است و برخی بیشتر از امکانات برخوردار شده و برخی کم برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: میزان اندکی از قوانین حوزه ایثارگران اجرایی شده است

قاضی زاده هاشمی: میزان اندکی از قوانین حوزه ایثارگران اجرایی شده است