مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-14سياسي

مردم از طریق سامانه 111 درخواست های خود را ثبت کنند


رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی مردم می توانند بدون مکاتبه کتبی از طریق سامانه 111 درخواست های خود از دولت را ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد صالحی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه اولین سفر از دور دوم سفرهای ریاست جمهور به خراسان جنوبی اختصاص یافته است، گفت: مرکز اطلاعات مردمی تلاش دارد در دور دوم سفرها خدمات رسانی خود را با استفاده از الگوی نوین نظام ارتباطات به مردم ارائه دهد.

وی افزود: با پیاده سازی اقدامات جدید نوین خدمات بهتری برای مردم مقاوم، ولایت مدار و شریف خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

صالحی از تلاش دولت در محورهای مختلف ارتباطات مردمی با رییس جمهور و هیئت دولت خبر داد و گفت: بیش از هزار نیرو در طول سه روز برای پاسخگویی در سامانه 111 آماده ارائه خدمات هستند.

به گفته وی خدمات سامانه 111 به صورت تلفنی و با ارائه کد ملی و اطلاعات فردی بدون نیاز به مکاتبه و درخواست مکتوب ارائه می شود که با کمترین وقت و سرعت عمل می توانند درخواست های خود را در سامانه ثبت کنند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: نزدیک به 30 دستگاه، وزارتخانه و مجموعه های نهادهای دولتی و خدمات رسان هم با نمایندگان تام الاختیار وزرا دستگاه های مربوطه در محل اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از طریق سامانه 111 درخواست های خود را ثبت کنند

مردم از طریق سامانه 111 درخواست های خود را ثبت کنند