مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 00:502022-12-13ورزشي

آرژانتین با مسی، کروات ها را شطرنجی کرد! / لئو یک فینال تا جام جاودانگی


لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، - دیدار کرواسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی 2022 در ورزشگاه لوسیل دوحه با پیروزی آسان 3 بر صفر آلبی سلسته به پایان رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، یاران مسی و مودریچ در دیدار نخست نیمه نهایی جام جهانی قطر برابر هم به میدان رفتند که آلبی سلسته حریف اروپایی و نایب قهرمان جام جهانی قبل را با سه گل شوکه و سورپرایز کرد.

به این ترتیب مسی غیر از رسیدن به دومین و احتمالا آخرین فینال جام جهانی عمر خود، فوتبال دنیا را از فینال تکراری فرانسه و کرواسی نجات داد.

ترکیب اولیه آرژانتین: امیلیانو مارتینس (دروازه بان)، نیکولاس اوتامندی، کریستین رومرو، ناهیل مولینا، نیکولاس تاگلیافیکو، پارادس، انسو فرناندس، الکسیس مک آلیستر، خولین آلوارس، رودریگو دی پائول و لیونل مسی.

ترکیب اولیه کرواسی: دومنیک لیواکوویچ (دروازه بان)، ایوان پرشیچ، دیان لاورن، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، پاشالیچ، برنا سوسا، یاسکو گواردیول و جوزپ یورانوویچ.

  به این ترتیب آرژانتین برای ششمین بار به فینال جام جهانی صعود کرد، جایی که باید با برنده بازی امشب دوم مرحله نیمه نهایی میان تیم های فرانسه و مراکش مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرژانتین با مسی، کروات ها را شطرنجی کرد! / لئو یک فینال تا جام جاودانگی

آرژانتین با مسی، کروات ها را شطرنجی کرد! / لئو یک فینال تا جام جاودانگی