مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-13ورزشي

اعضای هیئت رییسه هیات فوتبال هرمزگان مشخص شد


مجمع عمومی و انتخابات هیئت رییسه هیئت فوتبال هرمزگان برگزار شد و اعضای این هیات مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع عمومی هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان رییس مجمع و سایر اعضای این مجمع برگزار شد.

خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، در این نشست، اظهارداشت: فوتبال یکی از ورزش های پرطرفدار در دنیا است که مردم علاقه بسیاری به آن دارند و امروزه به یک صنعت پرطرفدار تبدیل شده است.

وی افزود: ارتقای سطح فوتبال استان هرمزگان، یکی از برنامه های اصلی، اداره کل ورزش و جوانان است و برای این مهم تلاش خود را به کار گرفته ایم تا جایگاه فوتبال استان بالاتر برود.

خادمی عنوان کرد: مردم هرمزگان همواره مطالبه دارند تا بتوانند مانند بسیاری از استانها یک تیم در لیگ برتر داشته باشند و به واقع این حق فوتبال و فوتبالیست های استان هرمزگان است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

قاسم رنجبریان، رییس هیات فوتبال استان هرمزگان در این نشست با بیان اینکه برنامه های آموزشی، استعدادیابی و رویدادهای مختلف استانی و شهرستانی هیات فوتبال بر اساس برنامه زمانبندی شده برگزار شده است گفت: طی یک سال گذشته میزبان چند طرح استعدادیابی سطح تیم ملی بودیم و منتخبین مستعد استان هم بعد از مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت رییسه هیات فوتبال هرمزگان مشخص شد

اعضای هیئت رییسه هیات فوتبال هرمزگان مشخص شد